Κωδ. Μαθήματος : 02608ECTS : 4Χειμερινό Εξάμηνο
Κατεύθυνση/Ομάδα Μαθημάτων : Ελεύθερες Επιλογές(ΕΕ) Ελεύθερη Επιλογή
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Θεωρία : 3Ασκήσεις : 1Εργαστήριο :
ΠεριεχόμενοΔιδάσκοντες
• Για την Επιστημονική Μέθοδο: Ιστορική Διαδρομή. Από τον επιστημονικό θετικισμό στον μεταθετικισμό
• Για την Επιστημονική Μέθοδο: Μοναδική ή πολλαπλή;
• Ιστορική πορεία του Δαρβινισμού: Από τον Αριστοτελισμό στο Νεο-Δαρβινισμό και από την Τυπολογία στην Πληθυσμιακή οπτική
• Για τη θέση της Βιολογίας ανάμεσα στις Επιστήμες: Διδακτικές προεκτάσεις
• Μια ιστορική θεώρηση της ανακάλυψης του Γενετικού Κώδικα
• Η ιστορία της Βιολογίας ως Διδακτικό εργαλείο
• Διδακτική των Φυσικών Επιστημών- Εποικοδομητισμός
• Χρήση Μοντέλων και Αναλογιών στη Διδασκαλία των ΦΕ και της Βιολογίας
• Από τη Μνήμη στους Εννοιολογικούς Χάρτες
• Χάρτες Εννοιών στη Βιολογία
• Για τις Εναλλακτικές και άλλες ιδέες των μαθητών πάνω στις έννοιες της Γενετικής και της Κληρονομικότητας
• Ιδέες των μαθητών για την Εξέλιξη και την Φυσική Επιλογή
• Ιστορική Διαδρομή: Ιστορία της Διερευνητικής Μάθησης και Διδασκαλίας στις ΗΠΑ: Dewey- Schwab και BSCS (The Biological Science Curriculum Study). Aπόψεις της NRC στη δεκαετία του ΄90
• Η περίπτωση του BSCS (The Biological Science Curriculum Study)
• Συνεργατική Μάθηση στη διδασκαλία της Βιολογίας
• Η μέθοδος Project
• Μάθηση μέσω Διερεύνησης (ΜΜΔ) και Διδακτική των ΦΕ και της Βιολογίας στον αστερισμό του Εποικοδομητισμού.
[Σύντομα θα προστεθεί η σχετική πληροφορία]